Please Log-in or Register to get full access to the forums.

Lost Password?

>>> REGISTER | LOG-IN | PROFILE | LOG-OUT | INBOX <<<

| HOME | | KOMUNITI BLOGGER| | GEMPAKZ SANTAI | | ISU SERIUS | | HIBURAN | | HOBI | | PENDIDIKAN | | AKADEMIK | | PELBAGAI | | ADMIN | *BLOG*

>>>PERHATIAN SEMUA! BACA INI DULU: ADMIN DECLARATION <<<

Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ramas Tetek Rozita Che wan??
04-09-2012, 09:54 PM (This post was last modified: 04-09-2012 10:12 PM by Mr.Pingu.)
Post: #1
Ramas Tetek Rozita Che wan??
Adoi.. kalau dah namanya lelaki, imaginasi memang macam-macam. Sapa tak tahu akan kejelitaan luar biasa seorang wanita bernama Rozita Che wan. Meskipun usianya sudah menjangkau 38 tahun, namun kejelitaan beliau menjadi igauan bukan sahaja golongan lelaki berusia namun lelaki muda juga. Tarikan Rozita Che Wan bukan sahaja kepada paras rupanya yang jelita malahan asetnya yang paling berharga itu, iaitu bahagian "ehem" di dada. Dodgy

Saiz yang agak luar biasa tu memang bisa meruntuhkan iman seorang lelaki. Aku akui kecantikan beliau. Yang kelakarnya ada pula orang yang kata nak ramas tetek si Rozita Che wan ni. Sabar je lah aku. Imaginasi yang mengarut. Angry Aku cakap kat diorang yang "Korang ni dah layak dah kahwin! gatal sangat!!" Lagipun bukan takde awek lain kat luar yang jelita macam Rozita Che wan ni ada je. Kena pandai cari. Haha tapi kalau korang pilih yang jelita je untuk buat isteri karang kalau semua dah kendur adakah hati korang akan turut kendur? Justeru, carilah calon isteri kerana peribadinya, akhlaknya yang terpuji kerana itulah kebahgiaan rumahtangga yang sejati sehingga ke akhir hayat nanti.

Sekian sahaja daripada Mr.PiNGu~

[Image: rozita%20che%20wan%20bertudung.jpg]

Mari rakan-rakan mendaftar sebagai seorang ahli Komuniti gempakZ~ Shy
Quote
JOM JOIN KOMUNITI GEMPAKZ. Klik: >>> REGISTER <<<
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)

Website Submission Optimization Search Engine Submission - AddMe

Free PageRank Checker My Ping in TotalPing.com Malaysian Free Auto Backlink Exchange Ping your blog, website, or RSS feed for Free Blogged.my Text Backlink Exchanges free web site traffic and promotion

Welcome, Guest
You have to register before you can post on our site.


  

Password
  





Website Hit Counter
Hit from: 29-3-12  
KoMuNiTi gempakZ on Facebook